نوشته شده توسط : ali
لنوو، بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی پی‌سی در جهان، سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۴ میلادی را با کسب ۲۶۲.۱ میلیون دلار سود خالص به پایان برده است.

لنوو، بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی پی‌سی در جهان، سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۴ میلادی را با کسب ۲۶۲.۱ میلیون دلار سود خالص به پایان برده است.

لنوو با انتشار گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۴ میلادی خبر از رشد ۱۹ درصدی در سود خالص خود داد که به واسطه‌ی حضور پررنگ‌تر در بازار کامپیوترهای شخصی و تلفن‌های‌هوشمند حاصل شده است.

غول چینی دنیای فناوری، سود خالص ۲۶۲.۱ میلیون دلاری را کسب کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۲.۴ میلیون دلار رشد کرده است. لنوو در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۳ میلادی سود خالصی برابر ۲۱۹.۷ میلیون دلار کسب کرده بود. به گزارش بلومبرگ، کارشناسان کسب سودی ۲۵۹.۸ میلیون دلاری را برای لنوو در فصل سوم ۲۰۱۴ پیش‌بینی کرده بودند.

براساس گزارش منتشر شده، درآمد لنوو در سه‌ماهه‌ی سوم شاهد رشدی ۷ درصدی بوده، بطوریکه درآمد این کمپانی از ۹.۷۷ میلیارد دلار به ۱۰.۴۸ میلیارد دلار افزایش یافته است.

یوانکینگ یانگ، رئیس‌ هیئت مدیره و مدیرعامل کمپانی لنوو در خصوص گزارش مالی این شرکت گفت:

    لنوو فصل قدرتمند دیگری را پشت سرگذاشت که همراه با بالارفتن سهم کمپانی در بازار و افزایش سود کسب شده است. نه‌تنها ما موفق به دست یافتن به سهم ۲۰ درصدی از بازار پی‌سی شدیم، بلکه لنوو در حال حاضر بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی پی‌سی+تبلت در بازار است.

لنوو علی‌رغم کاهش فروش پی‌سی‌ها در بازار جهانی، سهم خود را در این بازار افزایش داد و به ۲۰ درصد رساند که در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۳ نشان از رشد ۱۱ درصدی دارد.

در مورد تلفن‌های‌هوشمند نیز لنوو در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۴، موفق به عرضه‌ی ۱۷ میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند به بازار شده که رشدی ۳۸ درصدی را به خود دیده است. لنوو هم‌اکنون با در اختیار داشتن ۵.۲ درصد از بازار جهانی، رتبه‌ی چهارم بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تلفن‌هوشمند در جهان را به خود اختصاص داده است. لنوو با خرید کمپانی موتورولا، جای پای مستحکمی برای خود در بازار آمریکا ایجاد کرد که می‌تواند سکوی پرتابی برای این کمپانی در بازار مهمی چون آمریکا باشد.

اما این تمام ماجرا در مورد لنووی موفق نیست! غول چینی در حوزه‌ی تولید محصولات تجاری و اپلیکیشن‌ها نیز با رشد روبرو بوده است. لنوو خبر از رشد ۳۵ درصدی فروش ThinkServer‌ها در مقایسه با سال گذشته داده است. ضمنا میزان دانلودهای انجام شده از فروشگاه اپلیکیشن‌های لنوو نیز به ۳۰ میلیون دانلود در هر روز، افزایش یافته که این میزان دوبرابر سال گذشته است.
 

برچسب ها: اخبار روز فناوری ، اخبار روز ای تی ، موبایل ، تبلت ، فبلت ، نوت بوک ، اولترا بوک ، گجت ، Smart Phones



:: بازدید از این مطلب : 2643
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
مایکروسافت ویندوز ۱۰ را با سرعت خوبی توسعه می‌دهد. ردموندی‌ها همزمان با توسعه‌ و انتشار نسخه‌های پیش‌نمایش، روی ویندوز ۱۰ برای گجت‌های موبایل نیز کار می‌کنند

مایکروسافت ویندوز ۱۰ را با سرعت خوبی توسعه می‌دهد. ردموندی‌ها همزمان با توسعه‌ و انتشار نسخه‌های پیش‌نمایش، روی ویندوز ۱۰ برای گجت‌های موبایل نیز کار می‌کنند. اما آخرین نسخه از سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت چه زمانی رسما منتشر خواهد شد؟

 مایکروسافت نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل خود، ویندوز ۱۰ را همراه با تغییرات فراوانی روانه‌ی بازار خواهد کرد، از این‌رو بسیاری از کاربران بی‌صبرانه در انتظار انتشار نسخه‌ی نهایی این سیستم‌عامل هستند. براساس شنیده‌ها مایکروسافت برای انتشار نسخه‌ی RTM ویندوز ۱۰ در ماه ژوئن برنامه‌ریزی کرده است، هرچند می‌توان انتشار این سیستم‌عامل پیش از موعد مورد نظر را نیز پیش‌بینی کرد.

شاید این سوال برای شما مطرح شود که چرا مایکروسافت برخلاف سنت همیشگی خود، نسخه‌ی نهایی سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را در ماه آگوست منتشر نمی‌کند؟ با انتشار نسخه‌ی نهایی در ماه آگوست، تولیدکنندگان زمان کافی برای تهیه گواهی استفاده از ویندوز و عرضه‌ی محصولات خود پیش از بازگشایی مدارس را از دست می‌دهند. مایکروسافت پیش از این سیستم‌عامل خود را در ماه آگوست منتشر می‌کرد که تولیدکنندگان تا ماه اکتبر محصولات خود را روانه‌ی بازار می‌کردند. هر چند با ارائه‌ی محصولات در ماه اکتبر، مایکروسافت پیش از تعطیلات سال نو میلادی محصولات زیادی را با ویندوز جدید روانه‌ی بازار می‌کرد، اما بازار پیش از بازگشایی مدارس را از دست می‌داد.

مایکروسافت در مورد ویندوز ۱۰ سیاست جدیدی را در پیش گرفته است. این کمپانی در نظر دارد با ارائه‌ی ویندوز ۱۰ در ماه ژوئن، همچون سرفیس پرو ۳ محصولات مبتنی بر ویندوز ۱۰ را پیش از آغاز مدارس روانه‌ی بازار کند.

مایکروسافت به روشنی می‌داند که نمی‌تواند با سرفیس پرو ۳ تا مدت‌ها با رقبا مقابله کند و باید در آینده‌ی نزدیک استفاده از تراشه‌های برادول را در این محصول بکار گیرد. مایکروسافت سال گذشته سرفیس‌پرو ۳ را در ماه ژوئن معرفی کرد که پیش از آغاز مدارس روانه‌ی بازار شد. حال احتمال می‌رود ردموندی‌ها در همین بازه‌ی زمانی نسل جدید سرفیس پرو را با ویندوز ۱۰ معرفی کرده و روانه‌ی بازار کنند.
 

برچسب ها: اخبار روز فناوری ، اخبار روز ای تی ، موبایل ، تبلت ، فبلت ، نوت بوک ، اولترا بوک ، گجت ، Smart Phones



:: بازدید از این مطلب : 2876
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
مهلت اعلام کدملی برای سیم کارت‌های دارای نقص مشخصات به اتمام رسید و از امروز سیم کارت‌های بدون نام و نشان مشخص یک‌طرفه می‌شود.

 

مهلت اعلام کدملی برای سیم کارت‌های دارای نقص مشخصات به اتمام رسید و از امروز سیم کارت‌های بدون نام و نشان مشخص یک‌طرفه می‌شود.

احراز هویت از مشترکان موبایلی که اطلاعاتشان در پایگاه داده اپراتورها ناقص است از ماه گذشته آغاز شد و رگولاتوری اعلام کرد که ارتباط مشترکانی که اطلاعاتشان را تکمیل نکنند تا ۲۲ بهمن ماه قطع می‌کند.

این طرح در راستای ساماندهی استفاده از سیم کارت‌های تلفن همراه بی‌نام و نشان یا ناقص، در کشور صورت گرفته است تا استفاده غیرقانونی از این سیم کارت‌ها به حداقل برسد و مالکان و استفاده کنندگان از سیم کارت‌های موجود اپراتورهای همراه اول و ایرانسل احراز هویت شوند.

جهانگیر اسدی - سخنگوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به پایان مهلت ثبت کدملی در پایگاه داده اپراتورهای موبایل، گفت:

بسیاری از سیم کارت‌های دارای نقص اطلاعات در مدت تعیین شده، کد ملی خود را به اپراتورهای موبایل اعلام کرده و احراز هویت شدند. هم اکنون اپراتورها در حال انجام کار فنی اجرای این طرح هستند. سیم کارت سایر مشترکانی که اطلاعاتشان تکمیل نشده از امروز یک‌طرفه شده و بار دیگر رگولاتوری زمانی را تعیین خواهد کرد که در صورت لزوم می‌توانند برای ثبت اطلاعاتشان مراجعه کنند. در نهایت مشترکانی که در مهلت سوم داده شده نیز نسبت به تکمیل اطلاعاتشان اقدام نکنند سیم کارتشان به طور کلی قطع ارتباط خواهد شد.

برای اجرای این آیین نامه، اپراتور همراه اول اقدام به ارسال پیامکی با سرشماره «همراه اول» برای مشترکانی کرده بود که اطلاعاتشان تکمیل نبوده و از آنها خواسته بود که کدملی خود را به شماره ۸۹۸۰ پیامک کنند. در همین حال اپراتور ایرانسل نیز در پیامی با سرشماره " ایرانسل" از مشترکانی که سیم کارتشان دارای اطلاعات ناقص بود خواست کد ملی خود را به شماره ۲۷۲ ارسال کنند.

در فرصت اول تا ۱۵ بهمن ماه ۲۵ درصد مشترکانی که پیامک اپراتورها را دریافت کرده بودند نسبت به تکمیل اطلاعاتشان اقدام کردند؛ براساس گفته سخنگوی رگولاتوری در فرصت دوم که تا ۲۲ بهمن ماه جاری بود تعداد مشترکان احراز هویت شده به مراتب بیشتر از این مقدار شده است.

رگولاتوری بزودی تعداد سیم کارتهای بدون نام و نشان را اعلام خواهد کرد.

 

برچسب ها: اخبار روز فناوری ، اخبار روز ای تی ، موبایل ، تبلت ، فبلت ، نوت بوک ، اولترا بوک ، گجت ، Smart Phones



:: بازدید از این مطلب : 2588
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
گوگل گلس یکی از شاهکارهای دنیای تکنولوژی محسوب می‌شود که گوگل تمامی خلاقیت خود را در ساخت این محصول به‌کار گرفته است

گوگل گلس  یکی از شاهکارهای دنیای تکنولوژی محسوب می‌شود که گوگل تمامی خلاقیت خود را در ساخت این محصول به‌کار گرفته است. نیویورک تایمز به نقل از افراد آگاه در این پروژه اعلام کرده که نسل بعدی این گجت از نو طراحی شده و کاملا متفاوت خواهد بود.

پروژه عینک بخشی از آزمایشگاه ایکس گوگل در این شرکت است که بر روی تکنولوژی‌های آینده کار می‌کنند، مانند خودروی بدون سرنشین. این پروژه در گوگل پلاس معرفی شد. سه نفر از کارشناسان گوگل مدیریت این پروژه را بر عهده داشتند؛ گوگل نیز در انتخاب این سه دانشمند وسواس خاصی به خرج داده است. این کارشناسان بر روی ایده دستیابی به واقعیت افزوده با لنزهای تماسی کار کردند. پس از رونمایی از نسخه اولیه آن، دنیای تکنولوژی با گجتی خارق‌العاده متحول شد. ما در تیم زومیت این شانس را داشتیم تا بتوانیم با این محصول کار کرده و تجربه کاری خودمان را با شما به اشتراک بگذاریم.

نسخه بعدی عینک گوگل هیچ شباهتی به نسل قبل خود نخواهد داشت. رئیس جدید این پروژه قصد دارد از ابتدا آن‌را طراحی کرده و روانه بازار کند. گوگل ماه قبل اعلام کرد که فروش نسخه فعلی عینک خاتمه یافته و دیگر تولید نخواهد شد؛ اما با این حال پروژه کاملا متوقف نشده و شاهد طراحی جدیدی از عینک گوگل خواهیم بود. به گفته‌ی نیویورک تایمز، تونی فادل، بنیانگذار شرکت Nest‌ که از یک سال پیش در تیم گوگل گلس مشغول کار است، نقشه‌های بزرگی برای طراحی مجدد عینک دارد.

فادل یکی از کارمندان سابق اپل، قصد دارد عینک را مجدداً طراحی کرده و تا اتمام بررسی نهایی محصول، منتشر نخواهد شد. مشاور فادل در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت:

    نسخه آزمایشی عینک در اختیار عموم قرار نگرفته و فادل تا کامل نشدن یک محصول، آن‌را عرضه نخواهد کرد.

 قبلا گزارشاتی مبنی بر ارائه شدن چیپ عینک جدید توسط اینتل گزارش شده است. ظاهر عینک نیز شامل تغییراتی خواهد بود. به دلیل وجود منشور شیشه‌ای در قسمت جلویی عینک و باتری، تغییرات آتی دشوار خواهد بود. Luxottica بزرگ‌ترین تولید کننده عینک در دنیا که شامل برندهای معروفِ Ray-Ban، Oakley و Diane von Furtstenburg است، در طراحی ظاهرِ عینک جدید به گوگل کمک خواهد کرد.
 

برچسب ها: اخبار روز فناوری ، اخبار روز ای تی ، موبایل ، تبلت ، فبلت ، نوت بوک ، اولترا بوک ، گجت ، Smart Phones



:: بازدید از این مطلب : 2649
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
در دو سال گذشته مایکروسافت برای افزایش سهم خود در بازار گوشی‌های‌هوشمند، تمرکز زیادی روی محصولات پایین‌رده گذاشته است

در دو سال گذشته مایکروسافت برای افزایش سهم خود در بازار گوشی‌های‌هوشمند، تمرکز زیادی روی محصولات پایین‌رده گذاشته است، اما علی‌رغم این موضوع، اغلب گوشی‌های‌هوشمند پایین‌رده‌ی ویندوزی به طور تمام و کمال به ویندوز ۱۰ بروز نخواهند شد.

براساس اطلاعات منتشر شده، گوشی‌های‌هوشمند ویندوزی پایین‌رده بخش محدودی از امکانات ویندوز ۱۰ را در اختیار خواهند داشت. جو بلفیور با انتشار توئیتی به این موضوع اشاره کرد که مایکروسافت در حال توسعه‌ی ویندوز ۱۰ برای گوشی‌های‌هوشمند با حافظه‌ی رم ۵۱۲ مگابایتی است، اما قابلیت‌ها در گوشی‌های مختلف متفاوت خواهد بود

هنوز مشخص نیست که چه معیارهایی برای بروزرسانی گوشی‌های‌هوشمند ویندوزی در نظر گرفته خواهند شد، اما بسیاری امیدوارند بروزرسانی به ویندوز ۱۰ همچون بروزرسانی گوشی‌های‌هوشمند ویندوزفون ۷ به ویندوزفون ۸ نباشد. در زمان انتشار ویندوزفون ۸، شماری از گوشی‌ها به این نسخه بروز نشدند و مایکروسافت این محصولات را به ویندوزفون ۷.۸ بروزرسانی کرد که تنها شماری از قابلیت‌های ویندوزفون ۸ را به‌همراه داشت. ردمودی‌ها پیش از این اعلام کرده بود که تمام گوشی‌های‌هوشمند ویندوزفون ۸ به ویندوز ۱۰ بروز خواهند شد، اما توئیت جو بلفیوره به این موضوع اشاره کرد که هرچند این بروز رسانی انجام خواهد شد اما امکانات ویندوز ۱۰ در گوشی‌های مختلف، متفاوت خواهد بود.

از جمله‌ی محبوب‌ترین گوشی‌های‌هوشمند ویندوزفونی که به حافظه‌ی رم ۵۱۲ مگابایتی مجهز هستند، می‌توان به لومیا ۵۲۰، ۶۳۰، ۶۲۵ و ۵۳۰ اشاره کرد. به نظر می‌رسد بخش عمده‌ای از گوشی‌های‌هوشمند ویندوزفونی، تمام قابلیت‌های ویندوز ۱۰ را در اختیار کاربر قرار نخواهند داد. انتظار می‌رود نسخه‌ی پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای شمار محدودی از گوشی‌های‌هوشمند منتشر شود که احتمالا لومیا ۸۳۰ و ۷۳۰ از جمله‌ی این محصولات خواهند بود. گمانه‌ها حکایت از این دارد که نسخه‌ی پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی‌های‌هوشمند هفته‌ی جاری منتشر خواهد شد.
 

برچسب ها: اخبار روز فناوری ، اخبار روز ای تی ، موبایل ، تبلت ، فبلت ، نوت بوک ، اولترا بوک ، گجت ، Smart Phones



:: بازدید از این مطلب : 2539
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
همه چیز از جملاتی در سند حفظ حریم خصوصی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ نشات گرفته است

همه چیز از جملاتی در سند حفظ حریم خصوصی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ نشات گرفته است. یکی از کاربران Reddit با انتشار بخشی از سند حریم خصوصی تلویزیون‌های‌هوشمند سامسونگ، این کمپانی را متهم به جاسوسی از اطلاعات کاربران کرده است.

یکی از کاربران Reddit با انتشار بخشی از توضیحات در سند حفظ حریم خصوصی تلویزیون‌های‌هوشمند سامسونگ، این کمپانی را به جاسوسی اطلاعات کاربران از طریق SmartTV این کمپانی متهم کرد.

بهتر است ابتدا نگاهی به جملات مورد نظر داشته باشیم:

می‌توان با استفاده از قابلیت‌های متعددی، تلویزیون‌های‌هوشمند سامسونگ را کنترل کرد که از جمله‌ی آن می‌توان به دستورات صوتی اشاره کرد. در صورتی که قابلیت شناسایی صدا را فعال کنید، می‌توانید تلویزیون را با استفاده از دستورات صوتی کنترل کنید. برای گسترش هر چه بیشتر قابلیت‌های دستورات صوتی در تلویزیون سامسونگ، شاید شماری از دستورات صوتی صادر شده به‌همراه اطلاعاتی از قبیل شماره‌ی دستگاه برای توسعه‌دهندگان دیگری ارسال شود. احتمالا برخی از اوقات تلویزیون سامسونگ صدای شما را ضبط کرده و پس از تبدیل کردن آن به متن، آن را به‌همراه اطلاعات دیگری برای سایر توسعه‌دهندگان ارسال خواهد کرد. در صورتی که در زمان صدور دستورات صوتی اطلاعات حساسی را از طریق این دستورات بیان می‌کنید، باید بسیار مواظب باشید.

برای مثال در صورتی که تلویزیون خود را روشن کرده و دستوری صوتی را مبنی بر پخش کردن یک قسمت از سریال صادر کنید، در این صورت امکان دارد دستور صوتی مورد نظر بصورت متنی برای کمپانی‌های دیگری ارسال شود.

کاربران Reddit این موضوع را به داستان ۱۹۸۴ جورج اورول شباهت داده‌اند. این کاربران معتقدند که سامسونگ اطلاعات کسب شده از این طریق را به فروش می‌رساند.

در پاسخ به این اتهامات، سامسونگ اعلام کرده که در تمامی تلویزیون‌های‌هوشمند این کمپانی، استانداردهای امنیتی که شامل کدگذاری داده‌ها برای تامین امنیت اطلاعات کاربران است، رعایت می‌شود. علاوه بر تامین امنیت اطلاعات کاربران، سامسونگ به این موضوع نیز اشاره کرده که کاربران می‌توانند این ویژگی را غیرفعال کرده یا ارتباط تلویزیون خود را بصورت کامل از اینترنت قطع کنند. وب‌سایت Tom's Guide به این موضوع اشاره کرده که سامسونگ اولین کمپانی نیست که چنین موضوعی در آن مشاهده می‌شود و پیش از این در سال ۲۰۱۳ چنین مسئله‌ای برای ال‌جی پیش آمده بود.

پس چرا سامسونگ به موضوع احتمال ارائه‌ی اطلاعات کاربران به کمپانی‌های اشاره کرده است؟ این موضوع را می‌توان اینگونه تعبیر کرد که سامسونگ از مشکلات حقوقی که احتمال دارد در آینده برای کمپانی در این خصوص ایجاد شود، خبر داشته و از این رو این موضوع را در سند قوانین حریم خصوصی خود گنجانده است.

سامسونگ کاربران را در مورد استفاده از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های ارائه‌ی محتوای دیجیتال نیز بر حذر داشته است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط سامسونگ، این سرویس‌ها نیز می‌توانند اطلاعاتی از قبیل IP کاربر را در کنار اطلاعات دیگری از دستگاه مورد استفاده را دریافت کنند. سامسونگ به روشنی گفته که مسئولیتی در قبال این مشکلات ندارد.

این موضوع بیش از پیش نشان از این دارد که استفاده از تلویزیون‌های دیجیتال کاربران در خطر خروج اطلاعات و در نتیجه از بین رفتن حریم خصوص قرار می‌دهد. نظر شما در این خصوص چیست؟

 

برچسب ها: اخبار روز فناوری ، اخبار روز ای تی ، موبایل ، تبلت ، فبلت ، نوت بوک ، اولترا بوک ، گجت ، Smart Phones



:: بازدید از این مطلب : 2626
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
سونی پس از اعلام تاریخ رسمی کنفرانس خود، با انتشار تیزر تبلیغاتی جدید معرفی گوشی مجهز به دوربین با فوکوس بهتر را تایید کرد...



در ماه‌های گذشته شاهد انتشار تصاویر و شایعات بسیاری در مورد اکسپریا زد ۵ و زد ۵ کامپکت بودیم و پس از تایید کنفرانس سونی در روز ۱۱ شهریور ماه، امروز این شرکت معرفی گوشی جدید در این کنفرانس را نیز تایید کرد.
سونی پس از اعلام تاریخ رسمی کنفرانس خود، با انتشار تیزر تبلیغاتی جدید معرفی گوشی مجهز به دوربین با فوکوس بهتر را تایید کرد. همان طور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید، گوشی مورد نظر در تصویر حضور دارد اما به دلیل مات بودن آن نمی‌توان در مورد طراحی گوشی اطلاعاتی بدست آورد
به نظر می‌رسد گوشی موجود در عکس به دلیل ابعاد نسبتا کم اکسپریا زد ۵ کامپکت باشد. بنابر شایعات گذشته اکسپریا زد ۵ صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی و اکسپریا زد ۵ کامپکت صفحه نمایش ۴.۷ اینچی خواهد داشت.

آن طور که از تصویر پیدا است سونی در نظر دارد تا سیستم خاصی از فوکوس را در پرچمداران آینده‌ی خود بکار بگیرد اما اطلاعات بیشتری از آن در حال حاضر در دست نیست. سونی ماه گذشته گوشی میان‌رده‌ی اکسپریا ام ۵ را با فوکوس هیبریدی معرفی کرد اما با توجه به پرچمدار بودن گوشی‌های جدید می‌توان انتظار سیستم پیشرفته‌تری را نیز داشت.

احتمال دارد سونی در پرچمداران جدید خود از حسگر IMX230 خود بهره برده و رابط کاربری دوربین خود را نیز بهبود ببخشد. در حدود یک هفته تا روز معرفی رسمی گوشی‌های پرچمدار سونی زمان باقی مانده است و باید منتظر باشیم و ببینیم که این شرکت این بار چه محصولاتی را برای علاقه‌مندان خود معرفی خواهد کرد.


 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 2654
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
سامسونگ پرچم داران جدید سری نوت خود یعنی Galaxy Note5 و Galaxy S6 edge Plus را معرفی کرده است...



سامسونگ پرچم داران جدید سری نوت خود یعنی Galaxy Note5 و Galaxy S6 edge Plus را معرفی کرده است.محصولاتی خوش ساخت و قدرتمند که به نوعب دنباله رو راه گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج اما در ابعادی بزرگتر هستند.حال با آغاز فروش این دو اسمارت فون، اخیرا خبرگزاری کره ای Yonhap، خبر از استقبال چشمگیر کره‌ای ها از این دو گوشی داده است.

بر اساس این گزارش ، در ۳ روز ابتدایی عرضه، سامسونگ موفق شده است ۷۵ هزار دستگاه گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس را در کشور خود به فروش رساند. این در حالی است که سال گذشته کره ای ها در مدت مشابه (۳ روز ابتدایی فروش) تنها ۳۰ هزار دستگاه Galaxy Note4 و Galaxy Note edge را خریده بودند.

با این اوصاف می توانیم به کسب سهم ۷۰ درصدی سامسونگ از بازار کره جنوبی بسیار خوشبین بود، گرچه برای پیشبینی موفقیت یا شکست فوق ستاره های جدید سامسونگ در بازارهای دیگر از جمله آمریکا بایستی منتظر ماند.


 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 2600
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
پس از تایید معرفی گجتی هوشمند در روزهای گذشته حالا این شرکت اطلاعات جزئی دیگری در مورد محصول آینده خود منتشر کرده است...



Nextbit شرکتی است که توسط کارکنان سابق گوگل، اپل و اچ‌تی‌سی تاسیس شد و نام آن‌ها برای اولین بار پس از اعلام همکاری با سایانوژن بر روی زبان‌ها افتاد. پس از تایید معرفی گجتی هوشمند در روزهای گذشته حالا این شرکت اطلاعات جزئی دیگری در مورد محصول آینده خود منتشر کرده است.
Nextbitشرکتی است که هسته‌ی مرکزی آن را کارکنان سابق گوگل، اپل و اچ‌تی‌سی تشکیل می‌دهند. بنابراین می‌توان گفت که این شرکت با بازار گوشی‌های هوشمند بیگانه نیست و حتی آشنایی کاملی با آن دارد. این شرکت در روزهای گذشته خبر معرفی گجت هوشمند جدیدی را داده بود و امروز اطلاعات بیشتری از آن را با علاقه‌مندان به فناوری در میان گذاشته است.

نکست بیت در توییتی با بیان این جمله «به نظر ناممکن می‌آید اما آیا می‌توانید گوشی را تصور کنید که با گذر زمان بهتر نیز بشود؟» عکسی را نیز منتشر کرده است که با کنار هم قرار دادن این دو می‌توان پیش‌بینی کرد که این شرکت در تلاش برای معرفی گوشی است که با گذشت زمان با کاربر خود هماهنگ‌تر شده و رفتارهای او را بهتر می‌شناسد.

در توییتی دیگر این شرکت جمله‌ی «آینده در حال تماس است، آیا صدای آن را می‌شنوید؟» را به اشتراک گذاشته و عکسی از هدفون مکالمه‌ی گوشی منتشر کرده است. اسکات کرویل، مدیر اسبق طراحی اچ‌تی‌سی که حالا از مدیران نکست بیت است نیز جمله‌ی «افق‌های جدید پیش روی اندروید است آیا آن را می‌بینید» را توییت کرده و عکسی منتشر کرده که به نظر جعبه‌ی محصول آینده‌ی این شرکت است.

نکست بیت محصول آینده‌ی خود را در روز ۱۰ شهریور ماه معرفی خواهد کرد و با در کنار هم گذاشتن این توییت‌ها می‌توان انتظار معرفی تبلتی نازک دارای قابلیت انجام مکالمه را داشت.



 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 2647
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
اوایل سال جاری میلادی، چو جون هو، مدیر عامل بخش ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکز اعلام کرد این کمپانی کره‌ای نیمه‌ی دوم سال 2015 از یک دستگاه پرقدرت و رده‌بالا رونمایی خواهد کرد

اوایل سال جاری میلادی، چو جون هو، مدیر عامل بخش ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکز اعلام کرد این کمپانی کره‌ای نیمه‌ی دوم سال 2015 از یک دستگاه پرقدرت و رده‌بالا رونمایی خواهد کرد. البته هنوز مشخصاتی از این دستگاه فاش شده نشده، ولی به نظر می‌رسد ال‌جی قصد رقابت مستقیم با گلکسی نوت 5 و آیفون 6 اس پلاس اپل را دارد.

در حالی که ال‌جی از گوشی جذاب جی 4 به عنوان پرچمدار خود در سال 2015 رونمایی کرد، ولی خیلی زود اعلام شد که این کمپانی کره‌ای قصد دارد در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی یک پرچمدار دیگر که در خانواده‌ی فبلت‌های رده‌بالا قرار می‌گیرد را معرفی کند. گفته می‌شود این دستگاه از طراحی زیبا در کنار بدنه‌ی فلزی و شیشه‌ای بهره می‌برد که این مواد در بین پرچمداران سونی، سامسونگ، اپل و اچ‌تی‌سی مرسوم است.

روز گذشته چو جون هو در مجمع سه ماهه‌ی سوم سال 2015 به یک گوشی هوشمند اسرارآمیز اشاره کرده و گفته است که این فبلت یک محصول رده بالا نخواهد بود. قطعا نمی‌توان به کلمات و برداشت‌هایی که در منابع خبری ارائه می‌شود تکیه کرد و مدیر بخش موبایل ال‌جی فقط اشاره کرده که این فبلت یک دستگاه شیشه‌ای خواهد بود و سه ماهه‌ی پایانی سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود.

شایعات و گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که فبلت جدید ال‌جی برای رقابت مستقیم با گلکسی نوت 5 و آیفون 6 اس پلاس معرفی می‌شود. هنوز مشخص نیست آیا ال‌جی برای فبلت خود از قلم استایلوس استفاده می‌کند یا خیر؛ ولی به نظر می‌رسد برای رقابت بهتر باید از قلم هوشمند خود کمک بگیرد.


:: بازدید از این مطلب : 2855
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()