نوشته شده توسط : ali
برنامه منحصر به فردی برای دانلود ویدئوهای آنلاین عرضه شده که توانسته نگاه مخاطبان بسیاری را از نظر سرعت و همینطور کیفیت پخش به خود جلب کند.

کمپانی های فناوری به سمت تولید و عرضه اسمارت فون هایی پیش می روند تا تمامی نیازهای کاربرانشان را پاسخگو باشند. اما از سوی دیگر، نرم افزارهای متنوع و متفاوتی نیز وارد بازار فناوری شده اند تا با داشتن امکانات جدید بتوانند نگاه های بیشتری را به خود جلب کنند. یکی از این برنامه ها «Fastest Video Downloader» نام دارد. کاربران با نصب این برنامه می توانند به مشاهده فایل های ویدئویی بپردازند.

ویدئوها تبدیل به یکی از بخش های مهم دنیای امروز اینترنت شده اند که هر چه سرعت اینترنت بالاتر باشد، می توان شاهد ویدئوهایی با کیفیت و همینطور سرعت بهتر بود. بسیاری از وب سایت ها تنها به پخش آنلاین ویدئو پرداخته و امکانات متفاوتی را در اختیار کاربرانشان قرار می دهند.

اپلیکیشن Fastest Video Downloader یکی از برنامه هایی است که برای دانلود ویدئوهای آنلاین عرضه و با استقبال کاربران مواجه شده است. کاربران با نصب این مرورگر بر اسمارت فون های خود می توانند با ورود به وب سایت یا صفحات مختلفی که به ارائه فایل های ویدئویی می پردازند، گزینه دانلود را انتخاب کرده و شاهد ویدئو مورد علاقه خود باشند.

Fastest Video Downloader مرورگر منحصر به فردی است که نه تنها از سرعت بالایی برای دانلود ویدئو برخوردار است بلکه کیفیت پخش قابل توجهی نیز دارد.  Fastest Video Downloader را نمی توان تنها یک مرورگر دانست زیرا امکان استفاده از آن در برخی از مرورگرهای دیگر نیز وجود دارد. اما کاربرانی که تمایل به دانلود ویدئوهای مختلف یا مشاهده ویدئوهای آنلاین دارند، می توانند از این مرورگر به عنوان یک راه حل مناسب استفاده کنند.

 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 2497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
«دوربین چرخان» مهم‌ترین تفاوت گوشی جدید هوشمند هوآوی بنام Honor 7i است که در چین معرفی شد.


این گوشی 5.2 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است که 3 گیگ رم (حافظه موقت) و 32 گیگ حافظه داخلی و پردازنده اسنپ دراگون 606 ، هشت هسته ای، دو سیم کارته و شبکه نسل چهار دارد.

گوشی Honor 7i اسلات برای اضافه کردن حافظه جانبی نیز دارد و باطری 3100 میلی‌آمپری قدرت فوق‌العاده‌ای به آن داده است.

وجود دوربین چرخان روی گوشی از نوع 13 مگاپیکسلی ساخت سونی با حسگر BSI و لنز 2.0 و 28 میلی‌متری ویژگی متفاوت این گوشی با مدل‌های موجود در بازار است که طراحی جدید هوآوی را نشان می‌دهد. تفکر چرخشی بودن لنز به‌جای چرخاندن گوشی ممکن است در آینده موردتوجه سایر سازندگان نیز قرار گیرد و همه این‌ها بستگی به پذیرش آن از سوی کاربران «سلفی‌باز» دارد.







 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 2486
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
کمپانی سامسونگ در حالی ساخت تبلت اندرویدی ۱۸.۴ اینچی را آغاز کرده که از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی برخوردار است.


کمپانی سامسونگ چندی پیش اعلام کرد که در حال فعالیت بر تبلت ۱۲ اینچی است که از سیستم عامل ویندوز ۱۰ پشتیبانی می کند. این تبلت از قابلیت های سخت افزاری مانند نمایشگر ۱۲ اینچی، پردازنده Core M اینتل و ۴ گیگابایت رم برخوردار است.

اما اکنون سامسونگ از عرضه تبلت جدیدی در سایز  ۱۸.۴ اینچی خبر داده است. سامسونگ در سال های اخیر تبدیل به یکی از کمپانی های فناوری شده که با در نظر گرفتن سلیقه مخاطبان خود به تولید و عرضه محصولات متفاوتی پرداخته که توانسته نگاه های بسیاری را به خود جلب کند. محصول جدید این کمپانی، تبلت ۱۸.۴ اینچی است که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی کرده و می تواند در محیط های اداری یا مدارس کارآمد باشد.

تبلت SM-T۶۷۰  با نام Tahoe کدگذاری شده و از مشخصات سخت افزاری مانند اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی، نمایشگر TFT LCD و رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل، پردازنده ۶۴ بیتی اکسینوس و فرکانس ۱.۶گیگاهرتز و  ۲ گیگابایت رم و همینطور حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی برخوردار است.

از دیگر قابلیت های این محصول می توان به کارت حافظه میکرو SD و همینطور باتری ۵۷۰۰ میلی آمپری را اشاره کرد. دوربین اصلی این محصول ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی ۲.۱ مگاپیکسل خواهد بود. اما این تبلت غول آسا در ابعاد  ۴۵۱.۸* ۲۷۵.۸*۱۱.۹ میلی متر است.

هنوز اطلاعات بیشتری درباره زمان عرضه یا قیمت احتمالی این تبلت منتشر نشده و تا اعلام رسمی از سوی کمپانی سامسونگ باید منتظر ماند.



:: بازدید از این مطلب : 2523
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
محققان امریکایی با استفاده از یک قلم دیجیتالی قادر به تشخیص و پیش بینی سریعتر علائم بیماری دمانس یا زوال عقل در مبتلایان شده اند.

 این روش با الهام از روش قدیمی شناسایی بیماران مغزی با استفاده از Clock Drawing Test آزمون طراحی ساعت انجام شده است. در این روش از بیماران خواسته می شود تا ساعتی را رسم کنند که زمان ۱۱:۱۰ را نشان می دهد و سپس از روی این ساعت یک ساعت دیگر را رسم کنند که زمان مشابه را نمایش می دهد.

در این آزمایش، عملکرد افراد برای درک شفاهی، حافظه، تشخیص فاصله و ... مورد بررسی قرار می گیرد تا بتوان به تشخیص بیماری آلزایمر و پارکینسون در افراد پی برد. گروهی از محققان امریکایی موسسه MIT بر پروژه قلم دیجیتالی فعالیت داشته و معتقدند این قلم بیماری و اختلالات مغزی را سریعتر و با دقت بالاتری بررسی می کند.

استفاده از این قلم دیجیتالی نه تنها می تواند بر سرعت تشخیص بیماری بیافزاید بلکه نقش پزشک در تشخیص بیماری را نیز حذف می کند و بیمار در مراحل ابتدایی می تواند از ابتلا به بیماری خود آگاه شود. قلم دیجیتالی با استفاده از یک دوربین موقعیت سر قلم را دائما ثبت می کند تا با توجه به ثبت حرکات قلم بتوان حجم بالایی از داده ها را در اختیار داشت.

محققان از نتایج و داده های به دست آمده برای ساخت قلمی به صورت دیجیتالی CDT استفاده کردند. این آزمایش می تواند بسیار دقیق تر از استدلال های پزشکی عمل کند. محققان معتقدند در این روش  برای تشخیص بیماری تنها از نقاشی ها به عنوان فاکتور نهایی استفاده نمی شود بلکه عوامل دیگری نیز در این فرآیند دخیل هستند. برای مثال، افرادی که دارای ضعف حافظه هستند، زمان بیشتری را صرف تمرکز برای کشیدن ساعت می کنند.

دمانس یا زوال عقل به صورت مجموعه‌ ای از عملکردهای بد بالینی شامل اختلال در حافظه، زبان، تغییرات روان‌ شناختی و روان‌ پزشکی بوده که فعالیت‌ های روزمره بیماران را بر هم می زند. پیش بینی می شود، مبتلایان به این بیماری در سال ۲۰۴۰ میلادی به بیش از ۲۵ میلیون نفر افزایش پیدا کند.

شایع‌ترین نوع دمانس٬ زوال عقل سالخوردگی یا آلزایمر است. از دیگر عوامل ایجاد دمانس می‌ توان به سکته مغزی اشاره کرد.

 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 2865
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
دانشمندان در پی آنند تا با شبیه‌سازی شبکه‌های عصبی که مغز انسان از آن پیروی می‌کند به قدرت پردازشی خارق‌العاده‌ای دست پیدا کنند

 

دانشمندان در پی آنند تا با شبیه‌سازی شبکه‌های عصبی که مغز انسان از آن پیروی می‌کند به قدرت پردازشی خارق‌العاده‌ای دست پیدا کنند. هرچند موفقیت‌هایی در این زمینه حاصل شده، اما سایز بزرگ در کنار تاخیر در پاسخگویی مشکل بزرگ این نوع پردازنده‌ها است. البته آی بی اِم اعلام کرده که راه‌حلی برای این موضوع یافته و تراشه‌ای مبتنی بر شبکه‌های عصبی در اندازه‌ی مغز یک موش توسعه داده است.

 این روزها دانشمندان با توسعه‌ی شبکه‌های عصبی به نتایج مناسبی دست یافته‌اند. تراشه‌‌های مبتنی بر این فناوری قادرند وظایف خارق‌العاده‌ای را به سرانجام برسانند؛ از این جمله می‌توان به شناسایی و توصیف تصاویر، ترجمه‌ی گفتار، انجام بازی‌های کامپیوتری و حتی داشتن رویا اشاره کرد. اما در کنار این توانایی‌ها باید به محدودیت چنین سیستم‌هایی نیز اشاره کرد که شامل کند بودن و اندازه‌ی بزرگ سیستم‌های مبتنی بر این فناوری می‌شود. برای مثال نرم‌افزار DeepDream که مبتنی بر فناوری شبکه‌های عصبی است، در صورت استفاده روی یک رایانه دسکتاپ برای تشخیص تصویر به زمانی بیش از ده دقیقه نیاز دارد. بهترین نمونه برای بررسی سیستم‌های صوتی هوشمند گوگل ناو و سیری است که در صورت تعامل با کاربر، برای ارائه‌ی نتیجه باید به تبادلات اطلاعات با سوپرکامپیوترهایی بپردازند که توسط اپل و گوگل بدین منظور طراحی شده است. این رفت و برگشت منجر به ایجاد تاخیر در پاسخگویی می‌شود.

باید به این نکته اشاره کرد که هنوز فاصله‌ی زیادی تا زمان تولید پردازنده‌های مبتنی بر شبکه‌های عصبی متشکل از میلیون‌ها نئورون به منظور استفاده در گوشی‌های هوشمند باقی مانده است. با توجه به توسعه‌ی فناوری‌های دیگری نظیر رایانش کوانتومی و همچنین فاصله‌ی چند ساله تا رسیدن به آخرین روزهای برقراری قانون مور، هنوز باید تا عرضه‌ی محصولاتی با این قابلیت صبر کرد. بسیاری از کمپانی‌ها در تلاشند تا در این فاصله‌ی باقی مانده مشکلات موجود را برطرف کرده و این فناوری را برای عرضه بصورت تجاری آماده کنند. در این بین آی بی اِم به عنوان یک کمپانی شناخته شده از یافتن راهی برای حل مشکلات موجود خبر داده است.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 2537
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
بخش گوشی‌های لومیای مایکروسافت بار دیگر و در اقدامی جدید ۲۳۰۰ نفر از کارکنان بخش موبایل در فنلاند و واحد توسعه‌ی محصولات خود را اخراج خواهد کرد

 

مایکروسافت به تازگی تصمیم به اخراج ۲۳۰۰ نفر دیگر از بخش موبایل خود را گرفته است که از کارمندان سابق نوکیا نیز محسوب می‌شوند.
 
از سال قبل مایکروسافت به عنوان بخشی از تصمیم خود برای تغییرات ساختاری، اخراج بسیاری از کارمندان خود را آغاز کرده است. همچنین در ماه‌های گذشته مدیر عامل مایکروسافت، ساتیا نادلا، به صورت خصوصی به کارکنان بخش موبایل این شرکت اطلاع داده است تا خود را برای تصمیمی سخت آماده کنند.
 
حالا بنابر گزارش منتشر شده توسط خبرگزاری رویترز، مایکروسافت یکی از سه واحد توسعه‌ی محصول خود در فنلاند را تعطیل کرده و ۲۳۰۰ نفر حاضر در آن را اخراج خواهد کرد. مایکروسافت دو واحد دیگر را در حال حاضر حفظ می‌کند؛ اما انتظار می‌رود در آن واحدها نیز شاهد اخراج‌هایی باشیم.
 
مایکروسافت در تلاش است تا جایگاهی مناسب و درخور را در بازار گوشی‌های هوشمند بدست آورد؛ اما با وجود ارائه‌ی گوشی‌های هوشمند باکیفیت، از رسیدن به هدف خود بازمانده است. این شرکت همچنین به تازگی اعلام کرده است که به عنوان بخشی از تغییرات زیرساختی خود گوشی‌های کمتری را نیز معرفی خواهد کرد


:: بازدید از این مطلب : 2617
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
ندی پیش ال‌جی با قراردادن جی پد II با صفحه‌ی نمایش ۸ اینچی در وب سایت خود این تبلت جدید را معرفی کرد
 
چندی پیش ال‌جی با قراردادن جی پد II با صفحه‌ی نمایش ۸ اینچی در وب سایت خود این تبلت جدید را معرفی کرد. حال به نظر می‌رسد نسخه‌ی بزرگ‌تر این تبلت نیز معرفی شده، چراکه ال‌جی نسخه‌ی ۱۰.۱ اینچی این تبلت را رسما معرفی کرده است.

ال‌جی امروز رسما نسخه‌ی ۱۰.۱ اینچی نسل جدید تبلت جی پد را معرفی کرد. صفحه‌ی نمایش ۱۰.۱ اینچی جی پد جدید با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل همراه شده است. از جمله‌ی ویژگی‌های این تبلت می‌توان به بکارگیری نور آبی در روشنایی صفحه‌ی نمایش اشاره کرد که باعث بالا رفتن خوانایی متون در این تبلت می‌شود. همچنین باید به امکان قرار دادن پنجره‌ی دو اپلیکیشن متفاوت در کنار یکدیگر اشاره کرد. سایر ویژگی‌های این تبلت شامل +QuickMemo می‌شود که امکان ایجاد و ذخیره‌ی یادداشت‌ها از هر نقطه‌ای را برای کاربر مهیا می‌کند.

 از جمله‌ی مشخصات فنی این تبلت باید به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۰۰ با فرکانس ۲.۲۶ گیگاهرتزی، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، اسلات میکرو SD و دوربین پنج مگاپیکسلی در پشت و ۲ مگاپیکسلی در جلوی گوشی اشاره کرد. ظرفیت باتری مورد استفاده ۷٫۴۰۰ میلی آمپر ساعت است. ال‌جی در تبلت ۱۰.۱ اینچی خود از اندروید ۵.۱.۱ بهره می‌برد که البته با رابط کاربری ال‌جی همراه شده است.

برخلاف نسخه‌ی ۸ اینچی، جی پد ۲ با صفحه‌ی نمایش ۱۰ اینچی از وجود پورت USB بی بهره‌ است و کره‌ای‌ها به تعبیه پورت میکرو USB در آن اکتفا کرده‌اند.

ال‌جی اعلام کرده که این تبلت را در دو نسخه‌ی بی‌سیم و LTE در بازار‌های کلیدی نظیر آمریکای شمالی، اروپا و آسیا روانه‌ی بازار خواهد کرد. هنوز اطلاعاتی در  خصوص قیمت این تبلت مشخص نشده و انتظار می‌رود ال‌جی نسل جدید جی پدهای خود را در جریان برگزاری IFA 2015 به معرض نمایش بگذارد.

 


:: بازدید از این مطلب : 2599
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
به گفته‌ی علیرضا گلستانی، معاون برنامه‌ریزی، نظارت و هماهنگی اقتصادی ستاد مرکزی مبارزه باقاچاق کالا و ارز، طرح رجیستری موبایل از مهر ماه سال جاری و با هدف مبارزه با قاچاق تلفن همراه به اجرا در خواهد آمد

 

به گفته‌ی علیرضا گلستانی، معاون برنامه‌ریزی، نظارت و هماهنگی اقتصادی ستاد مرکزی مبارزه باقاچاق کالا و ارز، طرح رجیستری موبایل از مهر ماه سال جاری و با هدف مبارزه با قاچاق تلفن همراه به اجرا در خواهد آمد و با عدم فعال‌سازی سیم‌کارت روی کالاهای قاچاق، عرصه بر ورود غیرقانونی موبایل و واردکنندگان غیرمجاز آنها تنگ‌تر خواهد شد.

سید علیرضا گلستانی زاده از اجرای طرح رجیستری تلفن همراه توسط دستگاه های مسئول برای پیشگیری از قاچاق این کالا خبر داد و گفت:

سال گذشته ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای جلوگیری از افزایش واردات غیر قانونی موبایل، رجیستر شدن تلفن های همراه را پیشنهاد کرده بود.

در این پیشنهاد مطرح شد که وارد کنندگانی که اقدام به ورود قانونی موبایل به داخل کشور می‌کنند، شماره سریال‌ کالاهای وارداتی توسط آنها ثبت و در اختیار گمرک قرار گیرد. وی ادامه داد:

بر اساس این پیشنهاد این شماره سریال‌ها علاوه بر گمرک، در سازمان تنظیم مقررات نیز ثبت می شوند.

با اجرای ثبت سریال در رگولاتوری اگر موبایل غیر قانونی وارد شد، اجازه فعال کردن سیم کارت روی آن داده نمی‌شود. گلستانی زاده افزود:

با اجرای این طرح اپراتورهای تلفن همراه به دستگاه‌های تلفن همراهی که به صورت غیر قانونی وارد کشور شده باشند، خدمات ارایه نخواهند داد.

معاون برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی اقتصادی ستاد با اشاره به حجم گسترده قاچاق موبایل در کشور اظهار امیدواری کرد با اجرای کامل این طرح، قاچاق موبایل از بین برود.



:: بازدید از این مطلب : 2613
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
گوگل در حال پایه‌ریزی زیر ساخت‌ها برای دسترسی آسان به اینترنت توسط گوگل فایبر است و در این راستا با همکاری شرکت TP-LINK روتر وای‌فای On Hub را به تازگی ارائه کرده است


گوگل در حال پایه‌ریزی زیر ساخت‌ها برای دسترسی آسان به اینترنت توسط گوگل فایبر است و در این راستا با همکاری شرکت TP-LINK روتر وای‌فای On Hub را به تازگی ارائه کرده است که ۱۳ آنتن وای‌فای را در طراحی زیبای استوانه‌ای خود جا داده است

گوگل با همکاری TP-LINK روتر وای‌فای به نام On Hub را ارائه کرده است. TP-Link مدعی است این روتر از سرعت خارق‌العاده‌ی ۱۹۰۰ مگابیت در هر ثانیه برای تبادل داده برخوردار بوده و توسط گوگل به صورت منظم پشتیبانی نرم‌افزاری خواهد شد. TP-Link خود نیز از بزرگان عرصه‌ی شبکه‌های کامپیوتری و اینترنت است و تجربیات این شرکت می‌تواند کمک شایان توجهی به گوگل بکند.

On Hub از 802.11 a/b/g/n/ac پشتیبانی کرده و مجهز به بلوتوث نسخه‌ی ۴ نیز هست. به علاوه این روتر از پروتکل‌های خانه‌های هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند که از آن جمله می‌توان به Weave اشاره کرد که لایه‌ی ارتباطی تیم اندروید گوگل برای اینترنت اشیاء است. این پروتکل به همراه Brillo که سیستم‌عامل اندروید محور است در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل به تازگی معرفی شده‌ است. به علاوه این دستگاه از Thread که پروتکلی بی‌سیم برای اینترنت اشیاء است نیز پشتیبانی می‌کند. این پروتکل توسط بخش نست گوگل با همکاری سامسونگ معرفی شده است. همچنین On Hub از IEEE 802.15.4 که اساس Zigbee نیز هست پشتیبانی می‌کند. Zigbee نیز پروتکلی مشهور برای اینترنت اشیاء است.

ارتباطات خانه‌های هوشمند در حال حاضر اوضاع نابه‌سامانی دارد و به نظر می‌رسد گوگل در On Hub برای نداشتن نگرانی از استفاده‌های آینده، پشتیبانی از پروتکل‌های گوناگون را ممکن کرده است. البته این روتر از Z-Wave که پروتکل پراستفاده‌ای در خانه‌های هوشمند است، پشتیبانی نمی‌کند.

On Hub از ارتباطات وای‌فای ۲.۴ و ۵ گیگاهرتزی نیز پشتیبانی کرده و مجهز به پردازنده‌ی دو هسته‌ای و قدرتمند کوالکام با نام Atheros IPQ8064، یک گیگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. همچنین این دستگاه می‌تواند به عنوان یک اسپیکر نیز عمل کند. مهم‌ترین مشکل این روتر پورت‌های اتصالاتی کم آن است. On Hub دارای یک پورت یو‌اس‌بی ۳، یک پورت اترنت برای مودم و یک پورت اترنت برای کامپیوتر است و بقیه‌ی دستگاه‌ها باید بصورت بی‌سیم به آن متصل شوند.

تجهیزات شبکه‌های خانگی زمینه‌ای جدید برای ارائه‌ی محصولات نوآورانه هستند؛ چرا که شبکه‌های وای‌فای خانگی حاضر توانایی تحمل حجم عظیم داده‌ها را ندارند. سرویس‌های مانند استریم ویدئو، انجام بازی به صورت آنلاین و اپلیکیشن‌هایی مانند اسکایپ نیاز به شبکه‌‌های قدرتمندی دارند. به علاوه کاربران بیش از پیش حجم داده‌ها را بر روی این شبکه‌ها افزایش داده و دستگاه‌هایی مانند کنسول‌های گیم و بسیاری از گجت‌های هوشمند دیگر را به آن‌ها متصل می‌کنند.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که گوگل نیز اطلاعاتی را از این شبکه‌ها جمع‌آوری خواهد کرد. ۱۲ آنتن از ۱۳ آنتن این روتر محیط اطراف را برای تعامل بهتر با سایر شبکه‌های بی‌سیم تحت نظر خواهند گرفت و داده‌های موجود در فضای ابری گوگل نیز مورد تحلیل قرار می‌گیرند؛ به این معنا که این اطلاعات در اختیار گوگل نیز قرار خواهند گرفت. البته گوگل بیان کرده است که از این داده‌ها برای تبلیغات أنلاین خانگی بهره نخواهد برد و تنها اطلاعات لازم برای بهبود عملکرد را جمع‌آوری خواهند کرد.

این دستگاه توسط اپلیکیشنی به نام Google On کنترل خواهد شد که برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS در دسترس است. در حال حاضر این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا ترافیک را برای استفاده‌های خاص اولویت‌بندی کرده، استفاده اینترنت را تحت نظر گرفته و اشکالات سیستم را با استفاده از آن بیابید.

On Hub در حال حاضر با قیمت ۲۰۰ دلاری برای پیش‌خرید در دسترس است و از ۹ شهریور ماه به صورت رسمی روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 2554
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
در ماه‌های گذشته شاهد انتشار تصاویر و شایعات بسیاری در مورد اکسپریا زد ۵ و زد ۵ کامپکت بودیم و پس از تایید کنفرانس سونی در روز ۱۱ شهریور ماه، امروز این شرکت معرفی گوشی جدید در این کنفرانس را نیز تایید کرد


در ماه‌های گذشته شاهد انتشار تصاویر و شایعات بسیاری در مورد اکسپریا زد ۵ و زد ۵ کامپکت بودیم و پس از تایید کنفرانس سونی در روز ۱۱ شهریور ماه، امروز این شرکت معرفی گوشی جدید در این کنفرانس را نیز تایید کرد

سونی پس از اعلام تاریخ رسمی کنفرانس خود، با انتشار تیزر تبلیغاتی جدید معرفی گوشی مجهز به دوربین با فوکوس بهتر را تایید کرد. همان طور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید، گوشی مورد نظر در تصویر حضور دارد اما به دلیل مات بودن آن نمی‌توان در مورد طراحی گوشی اطلاعاتی بدست آورد.

به نظر می‌رسد گوشی موجود در عکس به دلیل ابعاد نسبتا کم اکسپریا زد ۵ کامپکت باشد. بنابر شایعات گذشته اکسپریا زد ۵ صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی و اکسپریا زد ۵ کامپکت صفحه نمایش ۴.۷ اینچی خواهد داشت.

آن طور که از تصویر پیدا است سونی در نظر دارد تا سیستم خاصی از فوکوس را در پرچمداران آینده‌ی خود بکار بگیرد اما اطلاعات بیشتری از آن در حال حاضر در دست نیست. سونی ماه گذشته گوشی میان‌رده‌ی اکسپریا ام ۵ را با فوکوس هیبریدی معرفی کرد اما با توجه به پرچمدار بودن گوشی‌های جدید می‌توان انتظار سیستم پیشرفته‌تری را نیز داشت.

احتمال دارد سونی در پرچمداران جدید خود از حسگر IMX240 خود بهره برده و رابط کاربری دوربین خود را نیز بهبود ببخشد. در حدود یک هفته تا روز معرفی رسمی گوشی‌های پرچمدار سونی زمان باقی مانده است و باید منتظر باشیم و ببینیم که این شرکت این بار چه محصولاتی را برای علاقه‌مندان خود معرفی خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 2538
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()