نوشته شده توسط : ali
در بخشی از فیلم مستندی که اخیرا شبکه بهایی «من وتو» درباره «فرح دیبا»به نام «شهبانو»ساخته است، فرح مدعی است قضیه گفت و گوی تمدن ها اولین بار توسط داریوش شایگان مطرح شده است.
در بخشی از فیلم مستندی که اخیرا شبکه بهایی «من وتو» درباره «فرح دیبا»به نام «شهبانو»ساخته است، فرح مدعی است که قضیه گفت‌و‌گوی تمدن‌ها را برای نخستین بار وی توسط داریوش شایگان (که امروزه مورد وثوق شبه‌روشنفکران و به اصطلاح اصلاح‌طلبان بوده و در برخی مراکز فرهنگی و نشریات آنها فعال است) در مرکزی به نام «سازمان گفت‌و‌گوی تمدن‌ها»مطرح کرده و در سال‌های پس از انقلاب این فکر را از طریق احسان نراقی (مشاور دربار پهلوی که به جبهه به اصطلاح اصلاحات نیز نزدیک بود) به خاتمی منتقل شده که ایشان هم آن را به اسم خود سند زده است!
 
فرح ادامه می‌دهد که هم خودش و هم داریوش شایگان این موضوع را در مصاحبه‌های مختلف مورد تاکید قرار داده‌اند و حتی در یکی از همین مصاحبه‌ها فرح خطاب به خاتمی گفته شما بهتر است اول گفت‌و‌گو با تمدن خودمان را یاد بگیرید و بعد با تمدن‌های دیگر گفت‌و‌گو کنید!!فارغ از ادعاهای دو طرف داستان باید به جریانات اصلاح‌طلب به خاطر این قرابت فکری با دربار پهلوی تبریک گفت.
 


:: بازدید از این مطلب : 2451
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
گزارشگر برنامه ورزشی 20:30 بامداد امروز دچار سانحه رانندگی شد.

علی رضوانی مجری برنامه ورزشی 20:30 و قسمت جنجالی خارج از گود بامداد امروز با سانحه رانندگی مواجه شد.

وی ساعت 4 صبح امروز در یکی از اتوبان‌های تهران با خودروی خود دچار سانحه رانندگی و بلافاصله به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شد.

حال عمومی مجری برنامه 20:30 خوب است ولی وی باید موقتا تحت مراقبت بماند.

 




:: بازدید از این مطلب : 2647
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
معاون گردشگری استان تهران از ارجاع پرونده خانه‌های غیرمجاز چینی‌ها به کمیسیون ارتقاء گردشگران خارجی برای تصمیم‌گیری نهایی و فوری خبر داد.

معاون گردشگری استان تهران از ارجاع پرونده خانه‌های غیرمجاز چینی‌ها به کمیسیون ارتقاء گردشگران خارجی برای تصمیم‌گیری نهایی و فوری خبر داد.

خانه هایی که «علی رفیعی» موضوعش را مطرح کرد در اصل اقامتگاه‌های کارگران و دانشجویان رشته‌های زبان فارسی و دروس قرآنی چین است که در اختیار دیگر هموطنان‌شان قرار داده می‌شود، گردشگران و تاجرانی چینی که به ایران سفر می‌کنند و در خانه‌هایی که از هیچ مرکزی مجوز رسمی ندارند، اقامت می‌کنند.

به گفته یکی از راهنمایان ایرانیِ چینی‌زبان، تا به حال ۱۰ واحد از این خانه‌ها فقط در شهر تهران شناسایی شده است.

در این میان خانه‌های دیگری هم شناسایی شده‌اند که ظاهرشان مسکونی، اما کاربری اصلی‌شان هتل است. اقامتگاه‌های غیرمجازی که توسط چینی‌های مقیم ایران و دور از چشم دیگران اداره می‌شود.

آن طور که معاون گردشگری استان تهران قبلا به ایسنا گفته بود، این پرونده تا به حال در سه جلسه کمیسیون ارتقاء امنیت گردشگران خارجی و مقاصد گردشگری استان تهران، بررسی شده و نشانی تعدادی از آنها هم در کارگاه آشنایی با ویژگی‌ها و فرصت های بازار گردشگری چین، فاش شده است، یعنی خیلی راحت می‌شود سراغ‌شان رفت.

رفیعی به ایسنا می‌گوید: اطلاعات تمام این اماکن شناسایی و به صورت مستدل و مستند جمع‌آوری شده است.

حالا خیلی‌ها مخصوصا آنهایی که به خاطر نفوذ اتباع چینی مقیم ایران، کسب و کارشان در صنعت گردشگری به خطر افتاده، این کار ‌ینی ها را نوعی کلاهبرداری و یا نفوذ مافیا به صنعت گردشگری ایران تلقی می‌کنند.

معاون گردشگری استان تهران که از ماه‌ها قبل در حال پیگیری این جریان است، می‌گوید: پرونده خانه‌های غیرمجاز گردشگران چینی برای تصمیم‌گیری نهایی به کمیسیون ارتقاء امنیت گردشگران خارجی استان تهران ارسال شده و ان‌شاءالله با قید "فوریت"، بررسی و تعیین تکلیف خواهد شد.

او در پاسخ به این پرسش که تا زمان تعیین تکلیف در کمیسیون ارتقاء امنیت گردشگران، این خانه‌ها همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند؟ اظهار کرد: این اماکن درحال بررسی نهادهای نظارتی است، به محض دریافت گزارش، اقدامات قانونی انجام می شود.

معاون گردشگری تهران پیشتر نیز گفته بود: قانون برای ما مشخص کرده اتباع خارجی که به عنوان گردشگر یا حتی مهمان به ایران سفر می‌کنند، باید در چه اماکنی اقامت داشته باشند و چگونه پذیرایی شوند. براساس این قوانین تنها اماکنی که از سایر دستگاه‌های ذیربط مثل سازمان میراث فرهنگی وگردشگری مجوز گرفته باشند می‌توانند خدمات اقامتی بدهند. غیر از این، اقامت در سایر اقامتگاه‌ها، غیرمجاز تلقی می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 2591
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
ما مردمی باهوش داریم، که متوجه مظلومیت رئیس جمهور روحانی هستند.

 حجته الاسلام و المسلمین محسن غرویان در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال ریزش آراء حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: البته که برخی از مسائل در سیاست غیرقابل پیش بینی است. اما من این موضوع را محتمل نمی دانم، و این مساله اگر هم رخ دهد بصورت محسوس نخواهد بود، هر چند امری طبیعی است و در همه جای دنیا برای روسای جمهور در دور دوم امکان دارد که اتفاق بیفتد.

 

این فعال سیاسی در مصاحبه با عصر ایران ادامه داد: در حال حاضر روحانی رقیب قدر و سرسختی در میدان انتخابات ندارد. تنها مساله ای که دستاویز برخی از منتقدین دولت شده است، "برجام" است که این موضوع هم با تدبیر رئیس دولت و دیپلماسی هوشمندانه ظریف دچار معضل غیر قابل حلی نخواهد شد.

 

این استاد دانشگاه و حوزه در ارتباط با اینکه اصولگرایان معتقدند در صورت اجماع بر سر یک نفر توانایی تنگ کردن عرصه را برای دکتر روحانی دارند یادآوری کرد: چنین صحبت ها و موضع گیری هایی را اگر با اصطلاح طلبگی بخواهم بگویم "تعلیق بر مقال" است و این که گروه های اصولگرا می گویند: «اگراجماع کنند» در واقع عملی در خلا است و در واقعیت تجربه خلاف این صحبت را نشان داده است. آنها حاضر به اجماع نخواهند شد، با توجه به اینکه هر کدام از تشکل های اصولگرا ساز خودش را می زند، بعید است که صولگرایان به وحدت نظر برسند.

 

وی ادامه داد: با فرض محال چنین اتحاد و اجماعی در بین اصولگرایان؛ باز هم نمی توانند یارای رقابت با روحانی را داشته باشند. چرا که مردم ایران نشان داده اند به اعتدال گرایش، و از افراط گری در بین گروه های اصولگرا خسته شده اند. حتی احتمال دارد که مردم در مقابل اجماع اصولگرایان با واکنش به این اجماع تقابل کنند و برای اینکه اصولگرایی بر سر کار نیاید از روحانی حمایت بیشتری هم بشود.

غرویان: روحانی در انتخابات شرکت می کند/ او رقیب قدر و سرسختی ندارد

 

شاگرد سابق آیت الله مصباح یزدی گفت: تلاش آقای روحانی در دوره ریاست جمهوری خود بر حفظ آرامش در عرصه داخلی و بین الملل بوده است. مردم هم این موضوع را احساس کردند و متوجه کوشش رئیس جمهور برای بهبود شرایط هستند، در این بین سنگ اندازی و مانع تراشی هایی که بر سر راه حسن روحانی وجود دارد را مشاهده و تشخیص می دهند. ما مردمی باهوش داریم، که متوجه مظلومیت رئیس جمهور روحانی هستند.

 

غرویان در رابطه دلیل اینکه آقای روحانی تاکنون نامزدی خود را اعلام نکرده اند، بیان کرد: حضور روحانی در انتخابات امری است پر واضح و مسلم است که ایشان در انتخابات شرکت خواهند کرد.

 

غرویان افزود: اعلام نکردن کاندیداتوری روحانی امکان دارد به دلیل جلوگیری از پیش آمدن زود هنگام جو تخریبی بر علیه ایشان توسط برخی از رقیبان منتقد و بعضا بی انصاف تشکل های مرتبط باشد. اگرچه همین الان نیز فضاسازی های نامناسبی علیه رئیس جمهور شروع شده است.

 

این فعال سیاسی در پایان تاکید کرد: همه احزاب و جناح ها مصالح ملی را در نظر بگیرند و تفرقه اندازی نکنند و در ادامه 4 سال گذشته یک اجماع مردمی بر حضور آقای روحانی است و این نعمت محسوب می شود، بنابراین بهتر است این اجماع حفظ شود و به گفته مقام معظم رهبری؛ « انتخابات آینده را منشاء تفرقه های جدیدتر نکنند » تا شاهد مشارکت حداکثری در انتخابات باشیم



:: بازدید از این مطلب : 2471
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی بابیان اینکه گرانی قیمت گوشت باعث شده مردم این کالا راخریداری نکنند، گفت: نرخ گوشت در بازار،روند کاهشی به خود گرفته؛اما هنوز نمی‌توان نرخ ثابتی برای آن اعلام کرد.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی بابیان اینکه گرانی قیمت گوشت باعث شده مردم این کالا راخریداری نکنند، گفت: نرخ گوشت در بازار،روند کاهشی به خود گرفته؛اما هنوز نمی‌توان نرخ ثابتی برای آن اعلام کرد.
 
علی‌اصغر ملکی با بیان اینکه بازار گوشت گوسفندی به شدت کساد و رکود بر آن حاکم است، اظهار داشت: گوشت گران شده و مردم نیز این کالا را خریداری نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سزای گران‌فروشی نخریدن است، گفت: در حال حاضر نمی‌توان نرخ دقیقی را برای گوشت گوسفندی در بازار اعلام کرد؛ چراکه قیمت‌ها در نوسان است و بازار هنوز به ثبات نرسیده است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه از روز گذشته، شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به توزیع گوشت قرمز به بازار کرده است، افزود: به همین دلیل قیمت‌ها روند کاهشی به خود گرفته؛ اما برای اعلام نرخ باید صبر کنیم تا بازار به ثبات برسد.

ملکی ادامه داد: علاوه بر این، جلوی صادرات مقداری گرفته شده و از دهم هر ماه به بعد نیز، معمولا رکود بر بازار حاکم می‌شود؛ اما در این ماه چون گوشت گران شده، رکود حاکم بر بازار آن بسیار سنگین‌تر است
 


:: بازدید از این مطلب : 2639
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
کیفیت هوای تهران در چهارمین روز متوالی آلودگی هوا در شرایط ناسالم برای گروههای حساس، بیماران، سالمندان و کودکان قرار گرفت که بر اساس شاخصه‌های آلودگی هوای امروز منطقه دو آلوده‌ترین و منطقه ۱۴ سالم‌ترین نقاط تهران محسوب می‌شوند.

ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در چهارمین روز متوالی حضورشان در استان تهران کیفیت هوا را برای گروههای حساس و مردم  ناسالم کردند و این وضعیت حتی در برخی مناطق به شرایط اضطرار رسیده است.

ساکنان استان تهران امروز دوشنبه 13 دی همانند روزهای قبل دوباره با آلودگی هوا و غلظت آلاینده‌ها مواجه شدند چرا که میانگین عدد شاخص ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون بر روی 144 قرار گرفت که نشاندهنده شرایط ناسالم برای گروههای حساس، بیماران، زنان باردار، سالمندان و کودکان است.

تمهیدات تکراری مسئولان محیط زیست همانند افزایش محدوده زوج و فرد، عدم فروش طرح ترافیک روزانه و تعطیلی معادن شن و ماسه نیز اثر بخش نبوده و تنها امید مسئولان مربوطه به وزش باد و تغییرات جوی است.

اما در چنین وضعیتی که میانگین شاخصهای ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون نشاندهنده شرایط ناسالم برای گروههای حساس است، وضعیت در برخی مناطق استان تهران قرمز و در شرایط ناسالم برای همه افراد است.

در حال حاضر منطقه 14 تهران(میدان محلاتی و اتوبان آهنگ) با شاخص 91 مناسب‌ترین و منطقه 2 تهران(سعادت‌آباد) با شاخص آلودگی 171 آلوده‌ترین منطقه تهران هستند؛ عدد شاخصهای ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در استان تهران به‌ترتیب آلودگی به‌شرح ذیل است:

منطقه دو: 171
منطقه 18: 170
منطقه 6: 166
منطقه 20: 161
منطقه 21: 160
منطقه 4: 157
منطقه 11: 153
منطقه 7: 153
منطقه 10: 138
منطقه 22: 135
منطقه 13: 131
منطقه پنج: 124
منطقه 15: 116
منطقه 9: 104
منطقه یک: 97
منطقه هشت: 93
منطقه 14: 91

بنابر تمهیدات اندیشیده شده از سوی مسئولان اگر شاخص عددی ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون بین 50 تا 100 باشند شرایط کیفیت هوا سالم است و شرایط ناسالم برای گروههای حساس نیز به میانگین عددی 100 تا 150 تعلق می‌گیرد اما اگر اعداد از 150 تا 200 قرار گیرند به این شرایط کیفیت هوا وضعیت قرمز یا شرایط اضطرار گفته می‌شود و کیفیت هوا در این میانگین برای همه افراد ناسالم خواهد بود.

گفتنی است که سازمان هواشناسی کشور در روزهای گذشته از ادامه پایداری هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها در تهران و شهرهای صنعتی خبر داده بود و تأکید کرد که کیفیت هوای پایتخت برای همه افراد ناسالم خواهد شد و افراد از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

گفتنی است کیفیت هوای شهرهای خرم آباد، بوشهر، اراک، بجنورد، سنندج، قزوین، اصفهان، تهران، اهواز، تبریز و کرج نیز در 24 ساعت گذشته در وضعیت ناسالم برای گروههای حساس و در برخی ساعات ناسالم برای همه افراد قرار گرفت.

در چنین شرایطی که کیفیت هوا ناسالم می‌شود گروههای حساس، بیماران، زنان باردار، کودکان و سالمندان باید از تردد غیر ضروری در مراکز پر تردد خودداری کنند.



:: بازدید از این مطلب : 2599
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: بخشی از یک کوچه در بازار سبزه میدان تهران به علت حفر چاه ریزش کرد و به چندین مغازه خسارت وارد شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: بخشی از یک کوچه در بازار سبزه میدان تهران به علت حفر چاه ریزش کرد و به چندین مغازه خسارت وارد شد.

 

جلال ملکی اظهار داشت: ساعت 23:8 شب گذشته وقوع حادثه در بازار تهران به آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله آتش نشانان چهار ایستگاه به محل حادثه در بازار تهران، سبزه میدان اعزام شدند. با حضور آتش نشانان مشخص شد بخشی از یک کوچه چهارمتری مقابل سرای خورشید ریزش کرده است.

وی ادامه داد: بخشی از یک کوچه  چهار متری به طول 6 متر و عمق دو متر ریزش کرده و بوی فاضلاب نشان از ریزش چاه فاظلاب داشت.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران،ابتدا اعلام شد چند کارگر داخل گودال و زیر آوار گرفتار شده اند که با بررسی آتش نشانان مشخص شد فردی در زیر آوار گرفتار نشده است.

ملکی افزود: در این حادثه تنها سرایدار 30 ساله سرای خورشید از ناحیه سر آسیب دیده بود که در همان محل توسط اورژانس سرپایی مداوا شد.

وی با بیان اینکه چند مغازه دچار خسارت و تریب دیوار و سقف شدند، تاکید کرد: این حادثه به علت حفر غیرمجاز چاه از سوی  یکی از کسبه در زیر چند مغازه و سست شدن خاک رخ داد.



:: بازدید از این مطلب : 2502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
رئیس جمهوری منتخب آمریکا صحت ادعای کره شمالی مبنی بر حصول پیشرفت در ساخت و آزمایش موشک بالستیک قاره پیما را زیر سوال برد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری منتخب آمریکا تحقق اظهارات اخیر «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی مبنی بر پیشرفت این کشور در ساخت موشک قاره پیمایی که توانایی رسیدن به خاک آمریکا را داشته باشد، مورد تردید قرار داد.

 ترامپ در واکنش به این ادعا در پیامی توئیتری نوشت: چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد.

گفتنی است که کیم جونگ همزمان با آغاز سال میلادی ۲۰۱۷، از رسیدن پیونگ یانگ به مراحل پایانی آزمایش موشک قاره پیما خبر داد.
 
این در حالی است که به عقیده بسیاری از کارشناسان، کره شمالی تا توانایی سوار کردن کلاهک هسته ای بر روی موشک بالستیک، فاصله زیادی دارد.


پس از آزمایش های اتمی سالهای ۲۰۰۶، ۲۰۰۹، و ۲۰۱۳، کره شمالی تنها در سال ۲۰۱۶، اقدام  به انجام دو آزمایش هسته ای و شلیک بیش از ۲۰ موشک قاره پیما کرد



:: بازدید از این مطلب : 2544
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با استقبال از طرح اعلام دخل و خرج حساب‌های بیت‌المال و دریافتی مسئولان نظام، تاکید کرد: کاندیداهای انتخابات سال ۹۲ هم دخل و خرج انتخابانی‌شان را علناً اعلام کنند تا مشخص شود به چه کسانی از بیت‌المال کمک شده است.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با استقبال از طرح اعلام دخل و خرج حساب‌های بیت‌المال و دریافتی مسئولان نظام، تاکید کرد: کاندیداهای انتخابات سال ۹۲ هم دخل و خرج انتخابانی‌شان را علناً اعلام کنند تا مشخص شود به چه کسانی از بیت‌المال کمک شده است.

حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در صفحه توئیتر خود نوشت:

«اکنون که همه با کمال میل خواستار اعلام علنی حساب‌های تحت نظرشان با شفافیت کامل شده‌اند، امید است این انتظار مبارک مردمی در همین ماه اتفاق بیفتد.

علاوه بر این، همه کاندیداهای انتخابات سال ۹۲ هم دخل و خرج انتخاباتی‌شان را علناً اعلام کنند تا مشخص شود به چه کسانی از بیت‌المال کمک شده است.

همه صمیمانه در این «انتظار ملی» نشان دهیم: آن را که حساب پاک است / از محاسبه چه باک است.»

حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان نیز امروز در دو پیام جداگانه ولی همزمان در توئیتر، تاکید کرد: «دولت حاضر است با تشکیل سامانه‌ای، تمام دخل و خرج و حساب‌هایش را روشن کند و در مقابل انتظار است قوه قضاییه نیز همه حساب‌های خود را روشن نماید.

هر دستگاه باید در حیطۀ اختیارات و وظایف خود عمل کند و به افکار عمومی پاسخگو باشد. با فرافکنی و بی‌تدبیری، منافع مردم حراست نمی‌شود.»



:: بازدید از این مطلب : 2581
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
وزیر امور اقتصادی و دارایی اذعان کرد حجم بدهی‌های دولت به شبکه بانکی افزایش یافته است.

علی طیب‌نیا امروز در ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت گفت: از وضعیت اشتغال، معیشت، شرایط زندگی و رفاه مردم سوال شود که راضی هستی، پاسخ منفی است، ملت ایران شایسته بهترین‌ها هستند، اگر از پتانسیل‌های بهتر استفاده شود و همدلی و همزبانی باشد، موفقیت افتخارآمیز دست یافتنی است به شرط آنکه منافع ملی هدف قرار گیرد.

وئ ادامه داد: منازعات سیاسی و انتخاباتی هدف اصلی را تحت الشعاع قرار ندهد. خواهش می‌کنم گروههای سیاسی همگام با ملت کوشش کنند. آینده روشن و دست‌یافتنی است.

وی با تاکید بر اینکه حجم بدهی‌های دولت نسبت به گذشت افزایش یافته است، گفت: اما هنوز نسبت به GBP بسیاری از کشورها این حجم پایین است معضل نابسامان بودن بدهی‌ها است.

طیب‌نیا با اشاره به اینکه دو لایحه در کمیسیون‌های اقتصادی دولت پیگیری می‌شود یادآور شد: تسویه بدهیهای دولت به نظام بانکی در حال پیگیری بوده، ولی امیدواریم با این لوایح عملیات بانکی از پشتوانه شرعی بیشتری برخوردار شود.

وزیر اقتصاد درمورد بازار غیرمتشکل پولی نیز گفت: اختیارات بازدارنده به بانک مرکزی داده شده تا نسبت به آن اقدام کند، همچنین افزایش سرمایه بانک‌های دولتی در چارچوب قوانین بودجه مورد توجه جدی است



:: بازدید از این مطلب : 2606
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 فروردين 1391 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 ... 19 صفحه بعد