سخت گیری در مورد کودکان نتیجه معکوس می‌دهد
نوشته شده توسط : ali
والدینی که برای بچه های شان قوانین منصفانه ای نمی گذارند، به احتمال فراوان، بیش از بقیه با شورش بچه ها روبرو می شوند و فرزندان شان سراغ مشروب یا مواد مخدر می روند

خیلی از والدین گمان می برند، سخت گیری در مورد کودکان، بهترین راه برای دور نگه داشتن آنها از دردسر است، اما تحقیقات جدید نشان می دهد این روش، غلط است.

به نقل از سایت «دیلی میل»، والدینی که برای بچه های شان قوانین منصفانه ای نمی گذارند، به احتمال فراوان، بیش از بقیه با شورش بچه ها روبرو می شوند و فرزندان شان سراغ مشروب یا مواد مخدر می روند.

بچه هایی که پدر و مادرشان زیاده از حد به آنها محبت می کنند نیز در معرض خطر هستند و احتمال بیشتری دارد تا سراغ مشروب یا سیگار بروند. در عوض، کودکانی که کمتر از همه سراغ الکل و مواد می روند، کسانی هستند که والدین شان منطقی برخورد می کنند، قوانین مشخص و واضحی تعیین می کنند و نه زیاد سخت می گیرند و نه زیاد مهربان برخورد می کنند.

محققان با بررسی اطلاعات در 6 کشور اروپایی دریافتند، کودکان اسپانیایی و انگلیسی از بیشترین مصرف کنندگان الکل، تنباکو و ماریجوانا در اروپا هستند. دکتر آمادور کالافات از موسسه مطالعات پیشگیرانه در مایورکا اسپانیا گفت:«نتایج ما این تلقی را تقویت می کند که زیاده روی موثر نیست، نه کنترل زیاد و نه کنترل نکردن و محبت زیاد.»

آنها توصیه می کنند تا سن 10 سالگی با کودکان گرم و با محبت برخورد کنید، سپس نظم را به برخوردتان اضافه کنید و در 15 و 16 سالگی نظارت بیشتری روی آنها داشته باشید.

 
مطالب مرتبط




:: بازدید از این مطلب : 2500
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: